Klientům, kteří se rozhodli pro vedení účetnictví externím dodavatelem, nabízíme vysoce kvalitní službu založenou na odbornosti našich zaměstnanců a na dlouholetých zkušenostech s poskytováním služeb. Víme, že intenzivní komunikace s klientem a nastavení účetnictví a reportingu na jeho individuální potřeby jsou klíčem ke klientově spokojenosti.
Vedení účetnictví obsahuje především tyto činnosti:
- zpracování účetní agendy;
- členění účetnictví dle potřeb klienta;
- vyhotovení účetní závěrky;
- spolupráce při tvorbě interních účetních dokladů;
- archivace účetních dokladů;
- zpracování agendy daně z přidané hodnoty včetně ověření úplnosti a správnosti daňových dokladů;
- průběžné sledování a včasné upozornění na splatnost záloh a doplatků daní;
- součinnost při kontrolách příslušných institucí;
- sestavení reportingu dle potřeb klienta včetně převodu na jiné účetní standardy (IFRS, US GAAP, HB II atd.);
- konsolidace a vyhotovení konsolidované účetní závěrky;
- vyhotovení výkazů pro statistické účely;
- online náhled klientů do účetnictví jejich společnosti.
Finanční reporting pak představuje důležité pojítko mezi dceřinou společností a jejím mateřským koncernem. Víme, že přesnost, včasnost a rychlá komunikace při reportingu jsou hlavní kritéria, která napomáhají mateřským společnostem dobře zvládnout konsolidační proces a která dělají z reportingu efektivní controllingový nástroj.
Služby v oblasti finančního reportingu nabízíme jak společnostem, kterým vedeme účetnictví, tak společnostem s vlastní účtárnou:
- nastavení systému reportingů v rámci skupiny;
- nastavení účetnictví tak, aby umožňovalo efektivní reporting;
- převod na jiné účetní standardy (IFRS, US GAAP, HB II atd.);
- sestavení reportingových dokumentů;
- průběžná komunikace s mateřským koncernem;
- audit reportingových podkladů;
- průběžná komunikace s koncernovým auditorem.
Podívejte se na další služby v oblasti účetnictví, které poskytujeme.