Rebrandingové setkání s klienty TPA

8. listopadu 2016 | Doba čtení: 1 Min

Společnost TPA na začátku září letošního roku opustila síť Crowe Horwath a stala se nezávislým členem Baker Tilly Europe Alliance. S touto změnou došlo ke zkrácení jména společnosti na TPA a ke změně loga. Vstup do Baker Tilly Europe Alliance je znakem vysoké prosperity společnosti. TPA klade velký důraz na posílení nezávislého, sebevědomého brandu a další podporu i rozšíření svého působení na evropském trhu, zejména v Německu.

Neformálního setkání s významnými klienty se zúčastnili partneři a senior manažeři TPA, kteří s klienty hovořili o budoucnosti a výhodách, které změna přinese.

Chápu, že některé klienty mohlo znejistit naše vystoupení ze sítě Crowe Horwath a přechod do aliance Baker Tilly Europe Alliance, i přesto, že jsme se jim snažili poskytnout co nejucelenější informace. Proto považuji za velmi důležité se s klienty setkat v lehce neformálním duchu a prohovořit vše, co mají na srdci nejen oni, ale také my. Díky tomu, že jsme akci uspořádali v sídle naší společnosti, si mohli klienti prohlédnout naše nově brandované materiály a interiér,“ komentuje Rostislav Kuneš, partner TPA.

Úvodní slovo Rostislava Kuneše, partnera TPA, na klientském setkání společnosti TPA

Ochutnávka vín s odborným výkladem na klientském setkání TPA

Klientské setkání TPA