Balíček služeb

Oblast vedení účetnictví a daní ukládá podnikatelům tolik povinností, že je neodborník jen těžko může všechny obsáhnout. To všechno se navíc děje v prostředí neustále se měnících zákonů a předpisů. Věnujte se raději vašemu podnikání a starosti za účetnictví a daně přenechte nám. Našim klientům poskytujeme balíček služeb, který nabízí řešení vašich každodenních potřeb, to vše z jedné ruky, od jedné kontaktní osoby.

Balíček služeb je vždy ušitý na míru každému klientovi a může obsahovat například následující činnosti:

Vedení účetnictví

  • kompletní zaúčtování dokladů
  • vedení pokladních deníků
  • vystavování faktur a účetních dokladů
  • sestavení účetní závěrky
  • příprava podkladů pro banky
  • evidence pro účely zákona o DPH
  • elektronická archivace a zabezpečení Vašich dat
  • on-line náhledy a přístupy do účetnictví
  • obsluha bankovních účtů a datové schránky,

Vedení mezd

  • kompletní zpracování mezd a personální agendy
  • pracovní smlouvy, přihlášky a odhlášky, pracovní řády,
  • zastupovaní před institucemi sociálního a zdravotního pojištění jako např. zdravotní pojišťovny a OSSZ (PSSZ)
  • poradenství v personální oblasti

Daňové poradenství

  • zpracování daňových přiznání k dani z příjmů fyzických i právnických osob
  • sestavení přiznání k DPH a k ostatním daním
  • průběžné daňové poradenství dle Vašich potřeb
  • zastupování před finančním úřadem
  • sledování finanční situace Vaší firmy